Kalite Politikası

-

Kalite Politikası

 

                                

 

► Ürün ve hizmetlerin daima yasal düzenlemelere ve müşteri beklentilerine uygun olmasını sağlamak

► Müşteri memnuniyetinin yanı sıra müşteri bağlılığını da arttırmak,

► Çalışanların, müşterilerin ihtiyaç ve beklentilerini karşılamak,

► Kalite hedeflerine göre sistem performansını gözden geçirerek düzeltici, önleyici ve iyileştirici faaliyetleri gerçekleştirebilmek,

► Amaç ve hedeflerimize en kısa sürede ulaşabilmek için kaynakları en etkin ve ekonomik biçimde kullanmak,

► Objektif bilgi ve karşılıklı güvene dayalı bir işbirliği ortamı içerisinde, sektöre çağdaş, hızlı ve etkin hizmetler sunmak,

► Modern yönetim tarzlarını benimseyerek, hizmet anlayışını sürekli geliştirmek,

► Yeni imkanları , müşteri memnuniyeti ve şeffaf yönetimin sağlanabilmesi için kullanmak,

► Sektörde kaliteli ürünler ve hizmet veren bir firma olmak,

► Sürekli eğitim anlayışının yanı sıra çalışanların sağlık ve güvenliğine önem veren bir kurum kültürünü yerleştirmek ve çalışan memnuniyetini sürekli kılmak,

► Teknolojik gelişmeleri yakından takip ederek sektörün yaşadığı sorunların kaynağına ve geleceğinin yapılandırılmasına yönelik uygulamaları geliştirmek.

 

 

Aras TEKYILDIZ

Genel Müdür